در این مقاله قصد داریم در مورد قرص های تاخیری مواد تشکیل دهنده ی آن و طریقه مصرف قرص تاخیری و انواع قرص های موجود در داروخانه ها رو برای شما شرح دهیدم خواندن این مقاله تقریبا 3:13 ثانیه زمان میبرد . با ما در دکتر دیلی همراه باشید .

 

چه کسانی نیاز به قرص تاخیری دارند ؟

معمولا اکثر اقایان برای تجربه بهتر و راضی نگه داشتن همسر خود نیاز این این دارو ها پیدا می کنند . زود انزالی موضوعی بسیار مهمی هست که اکثرا آن را متوجه نمیشند و یا به اشتباه فکر میکنند که دچار زود انزالی هستند . ولی معمولا زود انزال به مردی میگویند که زیر یک دقیقه رابطه ارضا شود و بین 3 تا 7 دقیقه طبیعی هست .

زود انزالی به خیلی از فاکتور ها مربوط میشه .من چند فاکتور کاملا حسی و روانی رو برای شما میگم : استرس – سکس در محیط جدید – سکس در مکان رو باز – سکس با پارتنر جدید برای بار اول – خستگی – سکس با صدای زیاد – سکس با چشمان بسته  و تجسم و …. خیلی چیزای دیگه میتونه باشه اینها رو گفتم که بدونید افکار از همه مهم تر هست تو رابطه . کنترل کردن یک هنر است که باید بر احساس ارضا شدنتون غلبه کنه این طور بدونه نیاز به هیچ دارویی میتونید هر وفت به نقطه 100 داشتید میرسید سریع کنترل کنید و خودتون رو به 50 برسونید .

حال کسانی که عمیقا به سکسی میکنند فکر میکنند . کسانی که زیر 1 الی 3 دقیقه ارضا میشوند برای داشتن سکسی ایده ال باید از قرص تاخیری کاندوم یا اسپری استفاده کنند . و باور کنید سطح زندگی رو تغییر خواهد داد . برعکس همین مسله رو تجسم کنید مثلا شما شروع به رابطه میکنید دو دقیقه بعد همسر خانوم دوست پارتنر شما ارضا میوشد و بعد ارضا شدن حس و میل به ادامه رابطه از بین میرود . حالا شما چه احساسی دارید . درک ش هم سخت و دشوار هست .

پس مراقب رابطه خود باشید تا از سردی رابطه در آینده جلوگیری کنید . که اگر این اتفاق بی افته به راحتی قابل درمان نخواهد بود .

قرص تاخیری چیست و چه کاربردی دارد ؟

قرص های تاخیری به دارو هایی گفته میشود که از مواد اولیه ساخته شده مانند ترامادول – کاریزپادول – سیلدنافیلد – رامادول – تادالافیلد – جنسینگ – و مدل  های مخالف دیگه …. که به شما حس سرخوشی داغی افزایش گردش خون  آرامش میدهد . که این عمل باعث همان تاخیر خواهد شد  این قرص ها شما رو درمان نمی کنند فقط و فقط مانع رسیدن سیگنال ارضا شدن به مغز خواهند شد و این عمل رو دیر تر انجام میدن . یعنی در سیستم عصبی بدن یک اختلال به وجود میاد که مانع از گزارش اون حس به بدن و واکنش نشان دادن میشه .

بهترین زمان استفاده از قرص تاخیری ؟

بهترین زمان استفاده از قرص تاخیری 30 الی 45 دقیقه قبل از انجام نزدیکی هست که با توجه به معاقشه بین زوجین زمانی که شما معاقشه رو شروع میکنید حداقل 15 الی 30 دقیقه زمان میبرد در این تایم گردش خون شما افزایش پیدا میکنه و مواد لازم داخل داروهای تاخیری فرصت پخش شدن بیشتری را پیدا میکنند ..

در نتیجه در این تایم شما اثر گذاری قرص را افزایش دادید و همچنان پارتنر خود را برای یک رابطه قوی آماده کردید .

طریقه مصرف قرص تاخیری

طریقه مصرف قرص تاخیری و راست کننده به صورت می باشد که شما یک عدد قرص را حداقل با یک لیوان آب میل کنید . در بعضی موارد با توجه به سیستم بدن و مشکل فشار خون در افراد متفاوت هست . برای ینکه از عوارض لحظه ایی این قرص ها رد بشید سعی کنید با دو لیوان آب میل نمایید چون این قرص در آب حل شده و بعد وارد خون شما میشود .

در نتیجه هر چقدر آب بیشتری میل کنید قرص راحت تر جذب و دفع خواهد شد و جلوگیری میکنه از سردرد یا تپش قلب که البته برای همه این اتفاق نخواد افتاد .

 

طریقه مصرف قرص

طریقه مصرف قرص

 

طریقه مصرف قرص تاخیری کینگ دل

قرص تاخیری کینگ دل از 100 میلی گرم ترامادول و سلیدنافیبد تشکیل شده شما این محصول رو یک ساعت قبل از نزدیکی بای یک الی دو لیوان آب میل کنید و به معاقشه بپردازید .

طریقه مصرف قرص تاخیری وگادول

قرص تاخیری وگادول نیز از 100 ترامادول و 100 سلیدنافیلد تشکیل شده دقیقا این محصول رو یک ساعت قبل از نزدیکی بای یک الی دو لیوان آب میل کنید و به معاقشه بپردازید .

طریقه مصرف قرص تاخیری کیمیاگر

قرص تاخیری کیمیاگر یا همان دلی کیم ساخت کشور ایران می باشد . در داروسازی مشهد ساخته مشیه این محصول از مواد کاملا گیاهی ساخته شده و ترامادول ندارد . از این دارو باید 1 ساعت الی 90 دقیقه قبل از نزدیکی با 2 لیوان آب میل نمایید . به دلیل این که کیمیاگر کپسول می باشد فرص باز شدن کپسول در معده را داشته باشه و بعد از باز شدن تازه فرصت وارد شدن به دستگاه گردش خون را بهش بدید

بهترین قرص تاخیری موجود در داروخانه

قرص های تاخیری زیادی ساخته شده ولی بهترین قرص تاخیری موجود در داروخانه را میتوان به موارد زیر اشاره کرد . که البته اگر قرص روی شما جواب نداد دلیل بر بد بودن قرص نیست باید سیستم ایمنی و مقاوت بدن شما در نظر گرفته شود مثلا شخصی که تریاک استفاده میکنه مورفین و ترامادول خیلی سخت روشون جواب میده و اگر هم بخواد جواب بدن باید یک عدد کامل در برخی از مواقع که دوز بدن بالا رفته باید 2 تا استفاده کنند .

ولی بهترین قرص های تاخیری موجود در بازار را در این انین قیمت به شما معرفی میکنید برای دیدن جزییات بیشتر روی لینک ها آبی هر قرص میتونید ضربه بزنید و وارد صفحه اون محصول شوید . قرص تاخیری وگادول – قرص تاخیری کینگ دول – قرص تاخیری سوپر کینگ دول – قرص ویاگرا 4 تایی – قرص تاخیری هارد آن و برای دیدن بقیه قرص های تاخیری روی همین لینک ضربه بزنید .

 

مواد تشکیل دهنده قرص تاخیری

مواد تشکیل دهنده قرص های تاخیری معمولا از ترامادول – کاریزپادول – رامادول که هم خانواده ترامادول می باشد ساخته میشه . برای اینکه شل شنه آلت و حالت بی حسی به خودش نگیره داخلشون از سلیدنافیلد یا تادالافیلد استفاده میشود تا حال نعوظ به شما بده .

دوز های دارو ها متفاوت هست ولی به صور استاندارد معمولا میزان دوز استفاده شده در این محصولات بین 50 تا 100 میلی گرم میباشد که دوز خیلی کمی هست . اگر این نکته رو بدونید دیگه سوال براتون پیش نمیاد ایا چون اینها ترامادول داره توشون ما اعتیاد پیدا نمیکیم . باید بگم خیر اول از این که این دوز بسیار کم است و دوم اینکه شما هر روز از این محصولات که استفاده نمیکید.

فروش قرص تاخیری در دکتر دیلی به چه صورت می باشد؟

فروش در سایت به صورت اینترنتی می باشد و امکان خرید حضوری نیست ما برای فروش قرص تاخیری در بستر اینترنت فعالیت میکنیم و بعد از ثبت سفارش شما محصول رو بسته بندی و به صورت محرمانه برای شما توسط پست – تیپاکس – ترمینال – پیک بسته به ادرس شما انتخاب و ارسال میشود .

لازم به ذکر هست فروش کلیه محصولات دکتر دیلی به صورت نقدی میباشد . و میتوانید به این صفحه مراجعه کنید و فرم را پر کنید و منتظر تماس فروشندگان دکتر دیلی باشید .

قرص تاخیری