اندازه آلت تناسلي مثل ويژگي‌هاي فيزيکي ديگر همچون قد يا سايز پا، خصوصيتي است که انسان نمي‌تواند آن را از قبل تعيين کند. البته انجام بعضي فعاليت‌ها ممکن است تأثير کمي روي آن داشته باشد؛ ولي در نهايت نتيجه‌اي که حاصل مي‌شود چيزي نيست که به تصميم و انتخاب خودمان باشد.

قاعدتاً اندازه آلت تناسلي مثل قد به چشم نمي‌آيد؛ اما به همان اندازه مي‌تواند موجب تضعيف اعتماد به نفس افراد شود. اکثر آقاياني که اندازه آلت تناسلي‌شان يا از ميانگين کوچک‌تر است و يا خودشان از آن رضايت ندارند، هميشه به‌دنبال راه‌حل‌هاي مختلف براي افزايش آن هستند. در اين مقاله سعي مي کنيم روش هاي افزايش سايز آلات تناسلي مردان را معرفي کنيم تا افرادي که به ‌دنبال افزايش حجم آلت تناسلي‌شان هستند، آگاهانه در اين خصوص تصميم بگيرند و از بهترين روش ممکن استفاده نمايند.

 

روش هاي افزايش سايز آلت تناسلي مردان

براي افزايش سايز آلت تناسلي، جراحي‌هاي بسياري انجام مي‌شوند که ممکن است خطراتي داشته و عوارضي براي فرد ايجاد مي‌کنند. به گفته دومين مشاور بين ‌المللي در خصوص اختلالات جنسي، اکثر مردان اگر اطلاعات کافي درباره نتيجه، عوارض و خطرات احتمالي اين گونه جراحي‌ها داشته باشند، هرگز تمايلي به انجام آن نشان نخواهند داد. آلت تناسلي يکي از اعضاء بسيار حساس بدن است و سپردن آن به تيغ جراحي، اصلاً توصيه نمي‌شود.

روش‌هاي فيزيکي

منظور از روش‌هاي فيزيکي افزايش سايز آلت تناسلي، روش‌هاي فيزيوتراپي است که به منظور افزايش حجم آلت تناسلي انجام مي‌شوند. گفته مي‌شود که عمل افزايش حجم در اين روش‌ها با کش آوردن آلت به وسيله وزنه‌هاي کوچک انجام مي‌شود که به منظور افزايش جريان يا فشار خون در آلت تناسلي است. البته در سال هاي اخير براي اين منظور لوازمي نيز توليد و عرضه شده اند مانند دستگاه لارجر باکس که با همين روش کار مي کند.

اکستندر

دستگاه اکستندر که با نام کِشنده آلت نيز شناخته مي‌شود، وسيله اي است که در زمينه افزايش حجم آلت تناسلي معرفي شده و براساس کشش آلت تناسلي، عمل مي‌کند. اين وسيله از يک حلقه پلاستيکي و دو ميله محرک، تشکيل مي‌شود. در قسمت بالايي اين دو ميله، يک ساپورت پلاستيکي همراه با نوار سيليکوني تعبيه شده که اين نوار سر آلت را در جاي خود نگه مي‌دارد و دستگاه نيروي تدريجي و مداومي در حدود 600 تا 1500 گرم بر سانتي ‌متر مربع را به مقطع آلت وارد مي‌کند. اين نيروي کششي مي‌تواند با تأثير گذاري روي بافت‌هاي آلت تناسلي، به افزايش طول آلت کند.

 

استفاده از پمپ آلت تناسلي

دستگاه وکيوم مردانه داراي يک قسمت استوانه شکلاست که روي آلت تناسلي مرد قرار مي‌گيرد و به ‌وسيله يک پمپ دستي يا برقي، در اطراف آلت تناسلي يک خلأ نسبي ايجاد مي‌کند. اين کار به‌ منظور مکش خون به داخل آلت تناسلي انجام مي‌شود. هنگامي که فضاي خلأ افزايش پيدا کند، فشار داخل رگ‌ها خوني نيز زياد مي‌شود. انواع مختلفي از اين وسيله توسط کارخانه‌هاي سازنده پمپ آلت تناسلي توليد و به بازار عرضه مي‌شوند. با اينکه اين روش براي بعضي افراد ممکن است کارساز باشد.

جرکينگ

هدف از اين روش افزايش طول آلت تناسلي به ‌صورت طبيعي و از طريق افزايش فشار و جريان خون در آلت است. در اين روش، آلت به‌صورت مکرر طي يکسري حرکات فشاري از پايه به سمت کلاهک، لمس مي‌شود. دستگاه‌هاي مخصوصي هم طراحي و توليد شده‌اند که تأثير مشابهي دارند. امکان اينکه با اين روش تغييري در اندازه آلت تناسلي ايجاد شود کم است؛ اما آسيب جدي نيز به فرد وارد نمي‌کند.

استفاده از دارو براي افزايش حجم آلت تناسلي مردانه

روشي که در اين مطلب مي‌خواهيم روي آن تمرکز کنيم، استفاده از قرص‌ها و مکمل‌هاي افزايش‌ دهنده حجم است. استفاده از قرص‌ها و مکمل‌هاي حجم ‌دهنده، مي‌تواند روشي بسيار مؤثر باشد. قطعاً در هر روشي خطرات و ريسک‌هايي وجود دارند. البته بايد توجه داشت که مثل انواع داروهاي ديگر، اين قرص ها و مکمل‌ها نيز توسط توليدکننده‌هاي متفاوتي به بازار عرضه مي‌شوند که بعضي از آن‌ها ممکن است قابل اعتماد نباشند. به همين علت در ادامه اين مطلب قصد داريم بعضي از بهترين قرص‌هاي حجم‌دهنده آلت تناسلي را به شما معرفي کنيم.

انواع قرص هاي افزايش سايز

بهترين قرص هاي افزايش سايز آلات تناسلي مردان در زير يک به يک معرفي شده و سعي مي کنيم به نکات مثبت و منفي همه اين دارو ها بپردازيم:

قرص ويگرکس پلاس

اين قرص توسط صدها هزار مصرف‌کننده در سرتاسر جهان مورد استفاده قرار گرفته است. اين دارو با قيمت به‌صرفه خود مي‌تواند جايگزين بسيار مناسبي براي قرص‌هاي حجم‌دهنده گران‌تر باشد و همچنين تأثير گذاري و نتايج خوب استفاده از اين قرص، توسط گواهينامه‌ها و افراد زيادي تاييد مي‌شوند. قرص ويگرکس پلاس ؛ نه‌ تنها بهترين قرص بزرگ کننده آلات تناسلي به صورت دائمي است؛ بلکه به افزايش کيفيت و رضايت‌مندي رابطه جنسي نيز کمک مي‌کند. اين قرص براي افرادي طراحي شده است که مي‌خواهند با آلت سفت‌تر و انزال ديرتر، سطح عملکرد جنسي خود را بهبود ببخشند. طبق مطالعاتي که در زمينه اثربخشي اين قرص‌ها انجام شد، شرکت‌کنندگان به مدت 84 روز از قرص ويگرکس پلاس استفاده کرده و نتايج خود را گزارش کردند. اين آمارها ممکن است براي شما حيرت ‌انگيز باشد:

  • افزايش 62 درصدي در توانايي حفظ حالت تحريک شده آلت
  • افزايش 71 درصدي سطح رضايت جنسي و لذت بردن از روابط
  • افزايش 47 درصدي در خصوص ميل جنسي
  • افزايش 22 درصدي در خصوص کيفيت ارگاسم

مقدار مصرف اين قرص به‌ صورت دو عدد کپسول در روز و ترجيحاً بعد از صرف ناهار و شام است که مقدار آن مي‌تواند تا چهار عدد در روز نيز افزايش پيدا کند.

قرص ویگرکس پلاس

قرص حجم‌ دهنده وايمکس

قرص‌ وايمکس جزو پرفروش‌ترين قرص هاي حجم‌ دهنده آلت در دنيا محسوب مي‌شود و تنها در سال 2012 ميلادي، اين برند موفق شد بيش از 10 ميليون بسته از قرص‌هاي حجم‌دهنده خود را در سرتاسر جهان به فروش برساند و رضايت مصرف‌کنندگان اين محصول را دريافت کند. با استفاده از اين قرص‌ها در طول يک دوره 2 تا 4 ماهه، نتايج بي‌نظيري مشاهده خواهيد کرد که از جمله آن‌ها مي‌توان به افزايش دائمي طول آلت بين 3 تا 7 سانت، افزايش 50 درصدي قطر آلت، درمان مشکل عدم نعوظ و شل بودن آلت، درمان زود انزالي يا انزال زودرس و ارتقا کنترل فرد روي انزال تا 30 دقيقه، افزايش سفتي آلت در زمان نعوظ، افزايش تعداد اسپرم و افزايش جهش آن اشاره کرد.

همچنين افرادي که از اين قرص‌ها استفاده کرده‌اند، گزارش داده‌اند که سطح توانمندي جسمي‌شان تا حد قابل ملاحظه‌اي افزايش يافته و اکنون پس از برقراري رابطه جنسي، سريع‌تر از قبل توان جسمي خود را به دست مي‌آورند و مي‌توانند دفعات بيشتري به برقراري رابطه جنسي بپردازند. قرص‌هاي وايمکس شامل ترکيبات صد درصد طبيعي و گياهي است و هيچ‌ گونه عوارضي براي مصرف‌کننده به‌همراه ندارند.

براي نتيجه‌ بخشي کامل، روزي دو عدد از اين قرص‌ها بايد مصرف شوند که زمان مصرف، يک ساعت بعد از صرف صبحانه و زمان مصرف ديگري، بعد از ظهر حدود ساعت‌ 6 يا 7 است.

افزایش-طول-الت-تناسلی-با-استفاده-از-قرص-وایمکس

بزرگ کننده الت تناسلی داروخانه

 

قرص مکس ‌من

قرص‌هاي گياهي مکس ‌من، با ترکيبات کاملاً طبيعي ساخته مي‌شوند و ويژگي‌هاي مختلفي دارند؛ مثل افزايش سلامت جنسي فرد، افزايش قدرت و سفتي آلت در زمان تحريک کامل، افزايش زمان نزديکي با جلوگيري از انزال زودرس.

قرص مکس من اصل ؛ به عنوان بهترين قرص تاخيري و حجم دهنده شناخته مي شود و اين شهرت به اين علت است که استفاده از اين دارو نه تنها موجب افزايش حجم مي گردد بلکه مي تواند انزال را نيز به صورت چشم گيري به تاخير بياندازد. سازندگان اين قرص‌ها تضمين مي‌کنند که بعد از مصرف اين محصول، طول، سختي و ضخامت آلت تناسلي شما در حالت نعوظ، به ‌صورت دائمي افزايش پيدا کند. اين قرص با افزايش گردش خون در بافت اسفنجي آلت، به‌طور کامل مشکلات مربوط به انزال را برطرف کرده و روابط جنسي طولاني‌تر و لذت‌بخش‌تري براي شما فراهم خواهد کرد.

اين محصول صد در صد گياهي، در هيچ يک از مصرف‌کنندگان خود، عارضه يا اثرات جانبي منفي نشان نداده و کاملاً بي‌خطر محسوب مي‌شود. ويژگي کاملاً منحصر به ‌فرد اين محصول، قابل استفاده بودن آن براي تمام سنين است. همچنين برخلاف محصولات ديگر که بعد از چندين ماه تأثير خود را نشان مي‌دهند، قرص‌هاي حجم ‌دهنده مکس ‌من، تنها بعد از گذشت 20 تا 30 دقيقه از مصرف؛ تأثيرات خود را نشان داده و شما به سرعت شاهد افزايش توانمندي خود براي برقراري رابطه خواهيد شد.

همچنين در همين مدت زمان، سفتي آلت شما در حالت تحريک ‌شده، چندين برابر خواهد شد. پس شما مي‌توانيد قبل از برقراري رابطه جنسي، براي افزايش لذت و سطح رضايت، از اين قرص‌ها مصرف کنيد.

براي کساني که در طول 24 ساعت گذشته، رابطه جنسي نداشته‌اند، مصرف دو عدد قرص مکس من 30 دقيقه پس از صبحانه و به ‌صورت روزانه پيشنهاد مي‌شود.

 

قرص مکس من 60 عددی

قرص مکس من 60 عددی

کپسول گودمن

کپسول گودمن يک مکمل گياهي کاملاً طبيعي بوده که جهت افزايش گردش خون در طول آلت تناسلي مردانه و همچنين افزايش ضريب سلامت جنسي مورد استفاده قرار مي‌گيرد. با مصرف اين قرص‌ها شما شاهد افزايش قدرت و سختي نعوظ، افزايش زمان نزديکي و جلوگيري از انزال زود هنگام خواهيد بود. در اين مکمل‌ها از گياهان متنوعي استفاده مي‌شود که هريک از فرهنگ‌ها و تمدن‌هاي مشهور سراسر جهان، گردآوري شده و از آن‌ها براي افزايش دادن حجم بافت‌هاي تهيج‌پذير و همچنين بافت‌هاي اسفنجي و خون پذير آلت تناسلي مردانه بهره گرفته مي‌شود.

قرص گودمن 60 تایی

قرص گودمن 60 تایی

 

با استفاده از اين قرص‌ها تنها طول آلت تناسلي شما نيست که افزايش مي يابد؛ بلکه در کنار آن ضخامت و سختي آلت نيز در حالت نعوظ به صورت کاملاً دائمي و بي بازگشت افزايش خواهند يافت. همچنين مصرف اين قرص‌ها براي شما حالت شق‌ پذيري هرچه بيشتر آلت تناسلي را امکان‌پذير خواهد کرد. با توجه تمامي تاثيرات مثبت آن؛ قرص گودمن به عنوان بهترين قرص تقويتي براي مردان شناخته مي شود.

گياهان استفاده شده در توليد اين قرص‌ها، در طب سنتي جوامع مختلف، به عنوان بر طرف ‌کننده مشکلات و ناتوانايي‌هاي جسمي و جنسي کاربردهاي فراواني داشته و اکنون در ترکيبات اين قرص‌ها مورد استفاده قرار مي‌گيرند و به هزاران نفر در سراسر جهان کمک مي‌کنند تا توانايي‌هاي جنسي خود را افزايش دهند.

مصرف قرص‌هاي گود من، همچنين سبب جلوگيري از انزال زودهنگام شده و زمان نزديکي را افزايش مي‌دهد. بهبود نارسايي‌هاي نعوظي و افزايش وضعيت سختي نيز از ديگر ويژگي‌هاي اين مکمل ها است. همچنين اين محصول با افزايش فشار و گردش خون در بافت اسفنجي آلت، باعث افزايش حجم، قطر و طول آلت مي‌شود. از اثرات ديگر آن نيز مي‌توان به افزايش تمايل جنسي، بهبود کلي وضعيت گردش خون، بهبود عارضه کمبود اسپرم و تضمين کلي سلامت آلت تناسلي و دستگاه توليد مثل اشاره کرد.

جهت گرفتن نتايج بهتر مي‌توانيد هر روز و بعد صرف وعده غذايي، يک عدد قرص گودمن را مصرف کنيد. اثرات اين محصول در رابطه با دير انزالي نيز تا 72 ساعت در بدن فرد باقي مي‌ماند. مردان زير 18 سال و خانم‌ها هرگز نبايد از اين دارو استفاده کنند.

 

فروش قرص افزایش حجم آلت تناسلی در دکتر دیلی به چه صورت می باشد؟

فروش در سایت به صورت اینترنتی می باشد و امکان خرید حضوری نیست ما برای فروش قرص افزایش حجم آلت تناسلی در بستر اینترنت فعالیت میکنیم و بعد از ثبت سفارش شما محصول رو بسته بندی و به صورت محرمانه برای شما توسط پست – تیپاکس – ترمینال – پیک بسته به ادرس شما انتخاب و ارسال میشود .

لازم به ذکر هست فروش کلیه محصولات دکتر دیلی به صورت نقدی میباشد . و میتوانید به پایین صفحه مراجعه کنید و فرم را پر کنید و منتظر تماس فروشندگان دکتر دیلی باشید .