در این مقاله به بررسی قرص تاخیری و سفت کننده بدون عوارض موجود در داروخانه ها میپردازدیم . مهم ترین برند های تاخیری و سفت کننده میتوان به ویگرا و سیلدنافیلد اشاره کرد که توانایی تاخیر و نعوظ رو دارند و برای هر سنی مناسب هستند به جز زیر 20 سال عکس محصولات پرفروش سایت دکتر دیلی به همراه قیمت و کارایی ها رو برای شما به نماش گذاشتیم.

همچنان اگر نمیدانید منظور از سفت شدن کمر چیست این مقاله رو بخوانید قرص کمر سفت کن چیست ؟

 

حدود نیمی از مردان 40 تا 70 ساله تا حدی دارای اختلال نعوظ و سستی کمر هستند، اما در بین آنها تنها 10 درصد به طور کامل ناتوانی در نعوظ را نشان می دهند. مصرف داروهای برطرف کننده اختلالات نعوظ باعث ایجاد نعوظ کافی و سفت شدن کمر برای شروع مقاربت در حدود 70٪ از مردان می گردد.

با این حال بسیاری از مردان هنوز به روش های نادرست و استفاده از داروهای غیر تخصصی برای درمان خود روی می آورند. گاهی اوقات استفاده تنها یک نوع قرص می تواند باعث سفت شدن کمر گردد بنابراین داشتن اطلاعات کافی و مفید درباره هر کدام از محصولات و داروهایی تقویت قوای جنسی می تواند شما را در انتخاب داروی بهتر و موثر تر یاری کند.

خرید بهترین قرص تاخیری و سفت کننده

 

دلایل زود انزالی در آقایان

زمانی که فرد حین رابطه جنسی زودتر از زمانی که باید ارضا شود، دچار مشکل زود انزالی است. اگر این مشکل به‌ندرت اتفاق بیافتد، چندان نگران کننده نیست. اما هنگامی که کنترل آن از دست افراد خارج شود، باید به فکر درمان باشند. محققان دلایل قطعی برای بروز این مشکل ارائه نکرده‌اند اما بیشتر افراد به دو دلیل دچار این عارضه می‌شوند: دلایل روحی، دلایل بیولوژیکی. هر کدام را بیشتر توضیح خواهیم داد.

در کل اصلا نباید نگران باشید چون قرص تاخیری و سفت کننده با برند های مختلف و تکنولوژی امروز ساخته شده تا این نیاز مارو برآورده کند .

دلایل روحی

شایع‌ترین علت بروز این مشکل ریشه در حالات روحی فرد دارد. مشکلاتی مانند استرس، افسردگی، اضطراب و کنار نیامدن با وضعیت بدن و تجربه مواردی مانند رابطه جنسی در سن پایین و تجاوز، منجر به زود انزالی می‌شوند.  اگر هرکدام از این مشکلات را تجربه می‌کنید، به احتمال زیاد علت اختلالات جنسی‌تان است.

دلایل بیولوژیکی

در بدن نیز مشکلات و بیماری‌هایی ممکن است فرد را به زود انزالی دچار کند تا نیاز به استفاده از قرص تاخیری داشته باشد. عدم تعادل هورمونی، مشکلات مربوط به پروستات مانند التهاب و عفونت، مشکلات ژنتیکی و بیماری تیروئید از جمله آن‌ها هستند.

بیماری های غدد درون ریز

سیستم غدد درون ریز بدن شامل هورمون هایی است که باعث تنظیم متابولیسم، عملکرد جنسی، تولید مثل، خلق و خو و بسیاری موارد دیگر در بدن می شود. دیابت، نمونه ای از یک بیماری مربوط به غدد درون ریز است که می تواند موجب ناتوانی جنسی در فرد شود.

دیابت بر توانایی بدن برای استفاده از هورمون انسولین تاثیر می گذارد. یکی از عوارض جانبی مرتبط با دیابت مزمن، آسیب عصبی است. این احساسات، آلت تناسلی را تحت تاثیر قرار می دهد. سایر عوارض مرتبط با دیابت هم، موجب کاهش جریان خون و سطح هورمون ها می شود. هر دو این عوامل می توانند موجب ناتوانی جنسی و سستی کمر شوند.

اختلالات عصبی

برخی از بیماری های عصبی می تواند خطر ابتلا به ناتوانی جنسی را افزایش دهد. شرایط بد عصبی بر توانایی مغز برای ارتباط برقرار کردن با سیستم تولید مثل تاثیر می گذارد. این مشکل می تواند باعث اختلال نعوظ در فرد شود.

اختلالات عصبی مرتبط با ناتوانی جنسی عبارتند از:

بیماری آلزایمر

بیماری پارکینسون

تومورهای مغزی و مشکلات ستون فقرات

بیماری ام اس

سکته مغزی

صرع

همچنین، افرادی که عمل جراحی پروستات انجام داده اند ممکن است دچار آسیب عصبی و در نتیجه ناتوانی جنسی شوند.

دوچرخه سواران هم ممکن است دچار ناتوانی جنسی موقت شوند. در واقع فشار مکرر روی نشیمنگاه و اندام تناسلی بر عملکرد اعصاب تاثیر بگذارد.

مصرف دارو

مصرف برخی از داروها می تواند جریان خون را تحت تاثیر قرار داده و باعث سستی کمر و ناتوانی جنسی شود. پیش از مصرف هر نوع دارویی توصیه می شود که با پزشک متخصص مشورت کنید.

نمونه هایی از داروهایی که باعث سستی کمر و ناتوانی جنسی می شوند عبارتند از:

مسدود کننده های آلفا آدرنرژیک، از جمله تامسولوسین

بتا بلوکرها، مانند کارودیلول و متوپرولول

داروهای شیمی درمانی سرطان مانند سایمتیدین

داروهای ضد افسردگی سیستم عصبی مرکزی، از قبیل آلپرازولام، دیازپام (والیم) و کدئین

داروهای محرک های سیستم عصبی مرکزی، مانند کوکائین یا آمفتامین

دیورتیک ها، مانند فوروزماید و اسپیرونولاکتون

مهار کننده های بازجذب سروتونین

داروهای هورمونی مصنوعی مانند لوپرولید

قرص تاخیری و سفت کننده

امروزه حتماً نام قرصٰ‌های ویاگرا، تادلافیل، سیلدنافیل و … را شنیده‌اید که این داروها با مکانیسم گشادکننده گی عروق بدن به خصوص آلت تناسلی مرد باعث ایجاد نعوظ سفت می‌شوند که امروزه به صورت روتین برای مردان مبتلا به اختلال نعوظ و عدم سفت شدهٰ‌گی آلت تناسلی تجویز می‌شود. جایگاه مهم این قرص‌ها در انزال زودرس به نقش تقویت کننده‌گی نعوظ و افزایش توانائی مرد جهت انجام نعوظ مکرر است.

به صورت خلاصه این قرص‌ها که به قرص برای سفت شدن کمر معروفند، انزال را به تأخیر نمی‌اندازند بلکه به فرد این توان را می‌دهند که بعد از انزال زودرس یک ربع و نیم ساعت بعد دوباره قدرت نعوظ داشته باشند که در بار دوم مطمئناً انزال با تأخیر انجام می‌شود که به آن dabble sex می‌‌گویند. مصرف این داروها عوارضی از قبیل سردرد، اختلال در دید و افروختگی ایجاد می‌کننند و لذا در بیماران مبتلا به قلبی و عروقی و سایرین حتماً با نظر پزشک تجویز شود.

درمان خالی شدن و سستی کمر

گاهی اوقات زود انزالی مشکل مردانی است که مشکلات نعوظ (اختلال نعوظ یا  ED) دارند. این مسئله زمانی است که مردان قادر به رسیدن به نعوظ و یا نگه داشتن نعوظی که به اندازه کافی برای رابطه جنسی محکم باشد، نیستند. از آنجا که نعوظ پس از انزال از بین می‌رود، دشوار است که بفهمیم زود انزالی و یا اختلال نعوظ است. در ابتدا باید زود انزالی درمان شود. پس از آن که اختلال نعوظ  درمان شد، انزال زودرس نیز احتمالا مشکلی نخواهد بود.

روش های درمانی مختلفی برای ناتوانی جنسی در دسترس است، از جمله داروهای تجویزی، درمان های طبیعی و تغییر شیوه زندگی.

۱- تغییر در شیوه زندگی

بسته به علت ناتوانی جنسی که ممکن است جسمی یا عاطفی باشد، شما می توانید با تغییر شیوه زندگی خود، از مشکل ناتوانی جنسی، جلوگیری کنید. تغییر سبک زندگی می‌تواند به صورت زیر محقق شود:

  • انجام ورزش‌های منظم مانند یوگا برای کاهش اضطراب
  • ترک اعتیاد به سیگار  و نوشیدنی های الکلی
  • بهبود روابط عاشقانه
  • ورزش بیشتر
  • انتخاب رژیم غذایی مناسب و سالم سالم

۲- استفاده از داروهای تجویزی

داروهای پزشکی زیادی وجود دارند که می‌تواند راهکار مناسبی برای حل مشکل سستی کمر و ناتوانی جنسی باشد. این داروها و سایر مداخلات پزشکی حتماً باید با مشورت پزشک باشد و به طول کلی عبارتند از:

  • واردنافیل (استاکسین، لویترا)
  • تسیلدنافیل (ویاگرا)
  • تادالافیل
  • جراحی
  • داروهای جایگزینی تستوسترون
  • مشاوره و روانشناسی

درمان دارویی زودانزالی با قرص تاخیری و سفت کننده بدون عوارض:

اثر داروها در درمان زود انزالی به‌ صورت قطعی تأیید نشده است، ولی بعضی دارو‌ها، کرم‌ها و اسپری‌های بی‌حسی امکان دارد به برطرف کردن زود انزالی کمک کنند. معلوم شده است کسانی که داروهای ضدافسردگی استفاده می‌کنند در رابطه جنسی دیرتر ارضا می‌شوند. بعضی پزشکان از داروهایی مثل فلوکستین، پاروکستین، سرترالین، کلومیپرامین و ترامادول (که سطح سروتونین در بدن را تحت‌تأثیر قرار می‌دهند) برای درمان زود انزالی استفاده می‌کنند.

پزشک امکان دارد استفاده از داروهای آلفا‌بلاکر‌ را هم تجویز کند. این داروها بسته به تجویز پزشک امکان دارد روزانه یا تنها قبل از رابطه جنسی استفاده شوند. معلوم نیست بهترین زمان مصرف دارو چه زمان است. بیشتر پزشکان ۲ تا ۶ ساعت قبل از رابطه را مناسب می‌دانند. با قطع دارو امکان دارد مجددا دچار زود انزالی شوید. بیشترِ مردان این داروها را برای طولانی‌مدت استفاده می‌کنند.

 

آیا قهوه کمر را سفت میکند