ژل حجم دهنده دائمی محصولی مناسب برای آقایانی است که از سایز آلت تناسلی خود رضایت ندارند و می‌خواهند اندازه آلت بزرگتری داشته باشند. این ژل جایگزینی مناسب برای دیگر داروهای افزایش سایزآلت است و با توجه به قیمت پایینی که دارد، جایگزینی مناسب نسبت به نسخه‌های مشابه خارجی است. در این مقاله تو سایت دکتر دیلی برای شما نمونه هایی از بهترین های بازار را اوردیم .

 

ژل حجم دهنده و بزرگ کننده آلت تناسلی به افزایش طول و حجم آلت می‌تواند کمک کند. ژل حجم دهنده اندام تناسلی مردان دارای منابع ویتامینی تغذیه‌ای و برخی مواد تحریک کننده گردش خون و گرمابخش هستند که با استعمال و پس از جذب توسط پوست، باعث تغذیه بهتر بافت‌ها و سلول‌های آلت تناسلی می‌شوند.

از طرف دیگر با تحریک گردش خون در ناحیه و افزایش دما به خون رسانی بیشتر به آلات تناسلی مردان می‌انجامند که این امر به نوبه خود منجر به تغذیه و رشد و تکثیر هر چه بهتر و بیشتر بافت های ناحیه آلت تناسلی آقایان می‌شود و نهایتا می‌تواند به افزایش سایز و حجم آلت تناسلی کمک کند. همچنین افزایش میزان خون رسانی به رگ‌های خونی موجود در مجرا‌های تناسلی باعث می‌شود خون بیشتری در ناحیه تناسلی حفظ شده و فرد حین برقراری رابطه جنسی نعوذ بهتری را نیز تجربه کند.

 

کرم افزایش سایز لارگو

کرم افزایش سایز لارگو

کرم لارگو اصل آلمان نمایندگی فروش کرم لارگو و پماد لارگو

خرید کرم لارگو

335,000تومان

  • کرم لارگو اصل محصول کمپانی آلمانی Inverma
  • درمان ضعف و افزایش فوری قطر و طول در اندام تناسـلی
  • غلبه بر ناتوانی های خود مانند انزال زودرس، ناتوانی نعـوظ و بی میلی
  • افزودن به درازا، ضخامت وسختی آلت تناسـلی در حالت نعوظ به صورت دائمی
  • افزایش شور جوانی (Vigor) و احساس شادابی,قابل استفاده در همه جا
  • درمان اضطراب و تشویش پیش از نزدیکی (Stress & Anxiety)
  • ارسال به تمام نقاط ایران

 

ژل تیتان چیست و چه عوارضی دارد؟

ژل تیتان چیست و چه عوارضی دارد؟

 

 

ژل تیتان چیست و چه عوارضی دارد؟ تیتان ژل titan gel

515,000تومان

خرید ژل تیتان قرمز و طلایی

ژل تیتان titan gel یکی از معروف ترین و پر فروش ترین محصولات تقویتی ویژه آقایان می باشد که از سال 2017 در کشور روسیه تولید و در جهان عرضه شد و به سرعت مورد استقبال آقایان قرار گرفت

 

ژل ایموشن مشکی حجم دهنده فوری

ژل ایموشن مشکی حجم دهنده فوری

 

ژل ایموشن مشکی حجم دهنده و تاخیری درمانی

خرید ژل ایموشن مشکی

90,000تومان

  • همراه با خاصیت لوسیونی
  • حجم دهنده و بزرگ کننده
  • حاوی اسانس فلفل و لیمو
  • مناسب برای آقایان
  • آنتی باکتریال
  • درمانی مصرف رزوانه روزی 2 وعده
  • حجم 75 ml
ژل لوبرکانت حجم دهنده پلی ژل

ژل لوبرکانت حجم دهنده پلی ژل

ژل لوبریکانت حجم دهنده پلی ژل

خرید ژل حجم دهنده پلی ژل

115,000تومان

ژل حجم دهنده پلی ژل مخصوصاً آقایان است که سبب افزایش طول و حجم آلت تناسلی می شود. بعد از استفاده از این محصول نباید به هیچ عنوان بلافاصله رابطه جنسی برقرار نمود و نباید با واژن تماس داشته باشد. استفاده از این ژل سبب می شود آقایان نعوظ بهتری را تجربه نمایند.

کرم کینگ سایز حجم دهنده

کرم کینگ سایز حجم دهنده

کرم کینگ سایز حجم دهنده خرید اینترنتی ژل بزرگ کننده و حجم دهنده عضو تناسلی آقایان

خرید کرم کینگ سایز

335,000تومان

  • کرم 4منظوره کینگ سایز-King size
  • افزایش سایز و تاخیر لحظه ایی
  • آخرین تکنولوژی در زمینه داروهای ویژه آقایان-4منظوره
  • کرم 4کاره کینگ سایز دارای هولوگرام متفاوت بوده و پلمپ می باشد
  • در تصویر نشان داده می شود که لارگو را با کینگ سایز اشتباه نگیرید

علت سایزهای مختلف آلت تناسلی مردانه چیست؟

عوامل متعددی از قبیل ارث محیط و تغذیه و سلامتی سیستم هورمونی بدن و عوامل ناشناخته در ساختن اندازه آلت دخالت دارند . اندازه آلت تناسلی مثل قد افراد مختلف و متنوع است و لذا:

1- هیچ کس نباید با دیگری خود را مقایسه کند.

2- اگر اندازه آلت مثل قد در حالت طبیعی باشد نیاز به اقدامات درمانی ندارد.

3- منشاء اغلب نگرانی جوانانی که از کوچکی آلت شاکی هستند دیدن فیلم های پورن می باشد که در اینجا صادقانه عرض می کنم که آنها مثل فیلم های دیگر ساختگی و انتخاب شده از افراد خاص هستند و لذا نباید با آنها خود را مقایسه کرد.

در بعضی افراد که دچار اضافه وزن هستند و چربی زیادی دور ناحیه الت تناسلیشان وجود دارد و باعث شده التشان نسبت به حالت طبیعی کوچکتر به نظر برسد نیاز به هیچ محصولی ندارند و فقط کافیست وزن خورد را پایین اورده و چربی های دور الت خود را از بین برند تا الت بتواند به طور کامل نمایان شود.

 

آلت دفن شده چیست؟

امروزه آلت دفن شده یکی از شایعترین علت مراجعه بیمارانی است که از کوچکی الت تناسلی شاکی هستند. در آن ها بعلت تجمع چربی زیاد در ناحیه پوستی، آلت مثل کوه یخی در میان چربی ها مخفی شده است و لذا بهترین و قطعی ترین روش درمان کاهش وزن و از بین رفتن چربی های اضافی می باشد.

 

ژل حجم دهنده دائمی

کوتاهی و نازکی آلت تناسلی یکی از مواردی است که بعضی آقایان از آن رنج میبرند شاید برای شما جالب باشد طبق اماری که گرفته شده حدود 60 درصد از خانمها از طول آلت همسرشان ناراضی هستند شاید این موضوع برای بسیاری از آقایان ناراحت کننده باشد و باعث کم شدن اعتماد به نفس آن ها میشودو با گذشت زمان این امر باعث بروز مشکلات زیادی در رابطه زناشویی میشود.

اما امروزه با توجه به پیشرفت چشم گیر علم هیچ مشکلی غیر قابل درمان نیست و فقط کافیست راه درست درمان را پیدا کرده تا به نتیجه دلخواه برسید. برای رفع مشکلات نازکی و کوتاهی الت اقایان ژل های زیادی در بازار وجود دارد که ما در اینجا چند نمونه ای از بهترین محصولات را به شما معرفی میکنیم.

 

ژل حجم دهنده

ژل حجم‌دهنده یکی از وسایل بهداشتی و جنسی است. بسیاری از افراد به دلیل نداشتن سایز مناسب آلت تناسلی، قادر به برقراری رابطه جنسی مناسب و باکیفیت نخواهندبود. رابطه جنسی یکی از مهم‌ترین بخش‌های زندگی زناشویی بوده و باید مورد توجه قرار گیرند. اندازه آلت تناسلی می‌تواند در افزایش لذت تاثیرگذاشته و رضایت طرفین از رابطه جنسی را ارتقا دهد.

بسیاری از افرادی که از سایز نامتناسب آلت تناسلی خود رنج می‌برند، دست به عمل‌های جراحی نظیر پروتز می‌زنند. این گونه عمل‌ها دارای عوارض زیادی بوده و درصد موفقیت عمل هم بسیار نسبی است. به منظور رفع چنین مشکلاتی، می‌توان از راه‌کارهای کم‌ضررتر نظیر استفاده از ژل حجم دهنده استفاده کرد. ژل حجم دهنده 30 دقیقه پیش از برقراری رابطه جنسی می‌تواند به افزایش حجم آلت و داشتن رابطه جنسی باکیفیت کمک کند.

 

ایا ژل حجم دهنده تاثیر دارد؟

یکی از سوال‌های رایج در رابطه با ژل بزرگ کننده آلت تناسلی میزان تاثیری است که می‌گذارند. در پاسخ به این سوال باید گفت: هیچ اثبات علمی وجود ندارد که این ژل‌ها به طور موثر کار کنند، اما تحقیقات و آمار‌های مختلف بیان‌گر این موضوع هستند که استفاده از این ژل‌ها در کنار سایر روش‌های افزایش سایز آلت تناسلی می‌تواند نتایج خوبی به همراه داشته باشد.

برای مثال استفاده از این ژل‌ها در کنار انجام تمرینات ورزشی مخصوص افزایش سایز آلت تناسلی می‌تواند به شما در کسب رضایت بیشتر کمک کند. از طرف دیگر به نظر می‌رسد این روش نسبت به سایر روش‌های جراحی و دارویی دارای ریسک و خطرات جانبی کمتری است و بنابراین امتحان این موضوع چندان ناخوشایند به نظر نمی‌رسد.

 

نحوه استفاده از ژل حجم دهنده

نحوه استفاده از ژل حجم دهنده بسیار ساده و راحت میباشد . بهترین نحوه استفاده از ژل های حجم دهنده روزانه 2 بار میباشد به این صورت که در هر نوبت مقداری از ژل را روی الت خود مالیده و به مدت 5 تا 7 دقیقه به خوبی ماساژ دهید.  اصولا ژلهای حجم دهنده بین 8 تا 16 هفته طول درمان دارند و در نظر داشته باشید برای داشتن نتیجه دلخواه حتما باید طول درمانشان انجام شود.

 

ژل حجم دهنده دائمی خارجی

ایا ژل حجم دهنده تاثیر دارد

قرص حجم دهنده

قیمت ژل حجم دهنده دائمی

 

 

  1. افزایش دائمی سایز الت مردانه تنها در 8 هفته
  2. قویترین ژل افزایش حجم الت در مردان
  3. سفت کننده کمر و الات تناسلی
  4. قابل استفاده بعنوان شق کننده و دیر انزالی

 

کرم های جنسی قادر به رفع افسردگی و بی میلی های جنسی در مردان هستند که ژل بلک اند وایت نیز از این قاعده مستثنی نیست لذا این محصول میتواند بهترین هدیه با قیمتی معقول برای تمامی مردان متاهل باشد .

لازم به توضیح است با توجه به تقویت پوست الت تناسلی توسط این ژل باعث میکروب زدایی در این محل شده و پوستی شفاف همراه با افزایش لذت را برای مردان بهراه خواهد داشت .